Jak cvičit, když je vše omezené?

Jak cvičit, když je vše omezené? To je otázka na kterou si pokládá nejeden sportovec, zejména pak fanda do bojových umění. Jestliže vemu situaci jaká je a to, že jsou díky zdravotním rizikům zavřené tělocvičny, vyplývá to, že musím začít sám u sebe. Pro mnoho stylů nejde cvičit bez partnera judo, aikido, krav-maga, zápas, ale je tu spousta dalších karate, kung-fu, kde je možné cvičit sám sestavy/katy. A co ti kdo nemají sestavy a katy, jednoznačně začni u sebe, začni cvičit na fyzické přípravě.
Co to sebou nese ta fyzická příprava, tačí když si tréninky uděláš doma, 2x až 3x týdně 30 minut cvičení což zahrnuje krátkou rozcvičku a samotné cvičení může být např. sklapovačky, kliky v různých variantách, cviky na břicho, pár výskoků a pak si dej protahování. To vše je potřeba dělat s určitými pauzami, např. 30sec.
Sedni napiš si pár cviků a zkus první trénink. Pak vyhodnoť jak jsi na tom, jak to šlo a uprav si rozložení nebo opakování. Není cílem na prvním SVÉM tréninku se utavit, ublížit si. A jestli si s něčím nevíš rady, zavolej nebo napiš svému trenérovi, nebo napiš nám.

Za tým Kyusho Czech
Míra